Boy Shoots!...

Boy menembak orang?... or Boy tembak ngan mulut laser?... or Boy shooting?... or Boy nak score?... or Boy pancut?

Name:
Location: PJ, Selangor, Malaysia

if u got d money, i've got ways to invest it & make more money! besides that... i'm just a concept creator, part-time actor, TV/movie director & screenwriter. as a hobby & community service, i used to own, manage & coach my own football team, generally for underaged boys.


"With great power, comes great responsibility. Its my curse, its my gift."

"No matter what I do, no matter how hard I try: The ones I love, will always be the ones who pay."

"Human beings are created to stand many things, but being lonely certainly isn't one of them."



Ah Long Bukit Beruntung


View more video clips at Yashi


Thursday, November 25, 2004

AL-KISAH BURUNG PIPIT

Sorang pemuda handsome yang sedang mabuk, berjemur kat pantai tanpa pakaian menutup
tubuhnya. Ketika dia melihat seorang anak gadis kecil lebih kurang berumur 7 tahun berjalan melintasinya, dgn cepat dia menutup bahagian tubuhnya yang tertentu dengan buku yang sedang dibacanya.

Sebab hairan, anak gadis kecil itu bertanya, "Abang,apa abang tutup dengan buku tu?" tanya gadis kecil sambil menunjuk ke arah buku. Kerana malu, pemuda itu menjawab, "Ah tidak ada apa, cuma seekor burung pipit..."

"Seekor burung pipit?" tanya gadis itu dgn pelik.

"Betul, cuma seekor burung pipit", jawab pemuda lebih tegas.

Setelah gadis kecil itu pergi berlalu, si pemuda kembali membaca buku sambil meneguk minuman kerasnya lagi.

Tak lama kemudian, si pemuda tertidur. Ketika terbangun, dia berada di hospital dan merasa sakit yang amat sangat.

Seorang polis bertanya, "Apa yang terjadi?"

"Saya tak tau. Saya sedang berjemur di pantai, tiba2 ada gadis kecil bertanya sebentar dan tidak lama setelah dia pergi saya tertidur dan kini tiba-tiba berada di
sini."

Polis itu pergi ke pantai mencari gadis kecil dan bertanya, "Apa kamu buat pada lelaki yang sedang berjemur itu tadi?"
Gadis kecil itu menjawab, "Saya tak buat apa-apa kat abang tu pun! Cuma masa dia tidur, saya main dengan burung pipitnya. Tak lama lepas tu, burung itu ludah kat muka saya. Sebab tu saya patahkan leher dan paruhnya, saya pecahkan telur-telurnya & saya bakar sarangnya!"

Moral: Jangan cuba temberang budak kecik..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home