Boy Shoots!...

Boy menembak orang?... or Boy tembak ngan mulut laser?... or Boy shooting?... or Boy nak score?... or Boy pancut?

Name:
Location: PJ, Selangor, Malaysia

if u got d money, i've got ways to invest it & make more money! besides that... i'm just a concept creator, part-time actor, TV/movie director & screenwriter. as a hobby & community service, i used to own, manage & coach my own football team, generally for underaged boys.


"With great power, comes great responsibility. Its my curse, its my gift."

"No matter what I do, no matter how hard I try: The ones I love, will always be the ones who pay."

"Human beings are created to stand many things, but being lonely certainly isn't one of them."



Ah Long Bukit Beruntung


View more video clips at Yashi


Tuesday, February 22, 2005

jadi ke x shooting ni?

senyap je...

Ilna kata 22hb, ni dah 21 apa pun belum!

so aku call dgn penuh "???"...

dpt ckp dgn Ilna. dia kata pospon awal bulan Mac. skrip belum siap.

aku tanya la beberapa soalan basic...

siri? ... "siri baru untuk TV3. adik-beradik Neraca, Kisah Benar..."

(hmmm... jd pelakon Kisah Benar gak aku ni ek? sign of times? mula balik dr bawah?)

apa nama sirinya? ... "Dilema Wanita. bukan Kisah Benar, cuma ganti slot nya."

apa kisahnya? ... "Skrip tengah dok tulis."

watak? ... "anak kepada Paoseaw Mahe. siri ni pasal watak maknya, ramai anak, semua bermasalah. awak jadi anak kedua. hisap dadah."

jadi penagih dadah lagi? ... "saya teringat masa kita berlakon sekali, yg awak jadi penagih tu."

ok ...

aku baru tgh bayangkan nak ubah imej aku lak. bebalik kalo berlakon jadi dak skolah, dak jahat, penagih dadah! sampaikan orang kenal aku sbg "pelakon dadah"!

dah rejeki wak gitu...

berbelas tahun dulu aku pernah komplen kat saper tah, dan ada lah sorg Hamba Allah yg kata:
"elok lah kalo ko asek dapat watak2 yg mcm tu. tu maxud org appreciate lakonan ko. ko dpt sebab org lain x leh bawak watak mencabar mcm tu. stakat jadi hero cinta, sumer orang boleh!"

betul gak tu... tp aku bukannya nak watak hero cinta. aku gerenti fail watak tu! tapi aku nak watak yg matured. bukan skadar watak remaja 21thn ke bwh sptmana yg aku dok dpt seumo hidup aku! umo aku dah nak masuk 40thn depan!

so aku pun menyuarakan ke'fras'an aku tu kat sorang kawan tgh mlm semalam. dia lak kata:
"elok lah kalo dah nak 40 pun masih dapat watak 20thn lagi muda! ko kan Michael J Fox Malaysia?"

Mikey kena Parkinson's... x nak aku jd dia!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home